Een aantal dagen geleden stond er in de Google Play Store een update voor de Netflix applicatie voor Android-toestellen. Sindsdien is er een probleem met de ondertiteling. De ondertiteling wordt namelijk niet netjes midden onderin het beeld getoond, maar linksboven.
Dat dit probleem er was kregen we op Twitter al door van verschillende volgers, waarna we zelf de proef op de som namen. Het bleek inderdaad te kloppen en dus werd er contact opgenomen met de klantenservice van Netflix.
Via een chatgesprek werd er eerst aangegeven dat het verwijderen en het opnieuw installeren van de applicatie, maar dat zorgde er niet voor dat het probleem werd opgelost. De telefoon opnieuw opstarten dan, vroeg de aardige medewerker van Netflix. Braaf werd deze tip opgevolgd, maar wat al verwacht werd: het hielp niet.
Vervolgens werd er door de medewerker van de klantenservice contact gelegd met de technische service van Netflix en het bleek (uiteraard) dat dit probleem daar al bekend was. Het probleem kon dus niet direct verholpen worden, maar er werd benadrukt dat het technische team hard aan het werk is om het probleem op te lossen. We kunnen er dus vanuit gaan dat er snel weer een update voor de Netflix applicatie in de Google Play Store zal staan.
Update – 13 februari 11.00 uur
Inmiddels heeft Netflix een nieuwe update in de Google Play Store geplaatst. Hierdoor is het probleem met de ondertiteling verholpen. Indien de ondertiteling bij jou linksboven blijft staan horen wij dat graag op ons Twitter-account of Facebook-account.